Big Thanks follow mummy

Sunday, 16 February 2014

WEEK END.. ATTD WED !_!

Thiss pengantin yg my B jadi wakil semasa pernikahan nya
semalam...Indian wedding...keluarga nya
all soo mesra... dah macam keluarga...
See now... dah tak cerewet lagi... zaman I dolu
They all tak mau mix marriage 
india akan kawin ngan india.. si melayu ngan melayu
now dah ok lah semua boleh. . 
Mummy tak cerewet apa anak pilih
dia suka me pon suka lah...
doakan yg terbaik untuk mereka....:(
Yuk see hidangan nya
Ooi soo meriah... apa nak pilih... naik poning den... hehehe
Atas tu berkat nya... ni majlis yg i datang tu
our girl from Keppel dept. Project manager yg uruskan
our dept upgradding ni.....me ingat dia pinoy...
dia dok cakap omputih kat me
till she give me invitation card baru
perasan.. budak melayu kot.... hehehe
Terjumpa teman lama Ros
oleh kerna dah banyak rumah.... ku bedal 
goreng pisang. Vadai. Cendawan goreng
cinteng.. jelly & kerupuk lekor pon ada...
all sedap lah...
cam mana nak diet ni... every weekend
ada undangan... menduga tau...cobaan maha
hebat ni... all sedap sedap... 
alamat tak slim lah me..... hehehe
Oop lupa pula ngan ni....
ada tarian bangra lak...
so meriah kan..
sekian laporan rini....:(

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget