Big Thanks follow mummy

Sunday, 23 February 2014

PROMOTION 2GETHER GETHER !_!

Tak sangka dapat promotion bersama......

Me ask boss nak ambil cuti halfday on.... attend my girl promotion ceremony. .. but my boss say no need to take leave. .. cause you also get promotion ... she say the letter of promotion is with her... she have no time to give me.. So I also must go on that day.... yahooo... thanks boss... me luv U big big... hehehe.... I jump grade from 5 to 8... sukran sukran And my girl now is Double S already.... sukran sukran... alhamdulilah. .. reski allah... amin amin....

After the ceremony
Me and my little girl... lihat
senyum panjang .... hehehe
alhamdulilah sukran sukran

ooi my missy sompat tangkap our famous CEO
nak bergambar bersama....
MR Ram... ni baik orang nya dan peramah, all CGH staff like him. kita kita all pantang ada funtion... and nampak aja dia
it a must... ajak bergambar bersama.... hehehe

ter serempak Mar anak jiran seblock
she also dapat promotion...
Double S also.... hehehe
but here double S dapat naik ciput aje
if at private hospital they will get 4.8K
all the friends yg dah work at private sectors
dah panggil my girl... ask her to join them
mummy pujuk dia jangan gi....
sebab now tempat kerja dokat dengan rumah
hanya 2 bas stop je.... :(
sekian laporan rini....


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget