Big Thanks follow mummy

Friday, 28 February 2014

HIDANGAN CEBU YUK ^_^

Lihat aja tau... jamu mata je... 
semuanya lak leh makan 
sebab mereka suka sangat kat 
Kaki pendek tu... tu lah tak leh makan
all hidangan mesti ada....Si dia.. hehehe
Yang paling menarik itu lihat
Ada ketupat inti nasi sama ngan kita... tu
dan sini makan pakai sarung tangan plastik tu tu
supaya tangan tak kotor
it a good idea.....:(
Di atas tu at restaurant seafood kata nya...
pon ada kaki pendek....
kalau kita bukan org .islam ... mudah dapat makan
ni puasa lah kat sana....
Bowl noodle so nice .... i shoot lah...
Teman teman ajak gi makan seafood yg terkenal
di Cebu... terletak di tepi sungai....
lihat bukan nya ada udang ketam.. ke fish cake
semua nya hotdog kaki pendek...
but menarik.... sunguh uniq
hidangan nya tak pedas...di panggang gitu
ngan garam dan kicap agak nya...
nak pedas ada cili api.. nak masam 
perah aja limau kasturi tu....
Kat fastfood ada di bungkuskan nasi... tu diatas
bungkusan nasi... makan ngan ayam goreng
kek nya all menarik... di buat dari ubi
menarik kan ... lembut kueh nya
idea baru makan mangga...
tak payah kupas gunakan pisau
hanya cubit atas nya n kopek terus makan lah
mangga paling sedap di sini... yum yum
jemput makan mangga aja ye....
lain tak leh.... hehehe

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget