Big Thanks follow mummy

Sunday, 3 June 2012

@ECL WITH THE KID N MY LOVE ONES

2day actually kita celebrate Missy complete degree dia......, she say nak buat makan makan, call all the beluv anty n uncle, cousin gather together, makan makan n have a good time together..... like a bonding time gitu.... dah banyak kali change date..... akhirnye, ini aje lah yang hadir..... alhamdulilah..... sukur..... trima kaseh my beluv mum, sisters, brother n my little daling all mummy luv U all, yang ta hadir pon mummy luv u 2, mummy doakan semoga cepat semboh,..... hehehe my hubby pon ta dapat datang...... sebab ade kenduri...........(:
In picture my Bluv mak (Bik Jan), Mama Mida, Mama Ana N mumsie
this muffin Missy order from Ms. Ethel Koh sedap
My Bluv little one yang hadir, hehehe di depan mata mumsie all my kids n anak buah are still little.... love U all......(:
Ape lah yang buat everybody gelihati ni........
This mumsie buat Chocolate Banana with cokchip....... yum yum...... hehehe,
sendiri masok bakol sendiri angkot........hehehe(:

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget